susnet

onsdag 5 januari 2011

hon slukades av vargen

hatar "när man vill vara snygg" - det är bara drygt och jag borde slänga mig själv i väggen. jag borde i och för sig slänga mig i väggen för 100 andra saker också. det blir skumt i ens huvud när man kollar på jane austen-serier... för allt är så invecklat och ändå så perfekt och förutsägbart. kanske. och sen så kommer man på sig själv att man inte lever i den världen. den världen finns inte ens, och om den hade funnits hade det varit för typ 200 år sen. och så är man fast i nuet, can't go back, just forward. och det kan man inte ens speeda upp. och så trampar man på stället... istället. ohoj vad jag är trött i huvet. borde sova men har helt vänt på dygnet. inte ok. nu skulle jag orka 2 friskispass när jag istället borde vara trött och redo för sängen. jag hittade förövrigt en mer-festis i min väska idag, på bussen påväg hem. och jag hade inte köpt den. hur hamnade den där?

jag har varit i götene, därför satt jag på bussen påväg hem. det har varit jättetrevligt att träffa alla igen, det var 1,5 år sen sedan jag träffade dem sist. och vi har gjort egen sushi, och egen cheesecake (2 gånger för den blev så god). sen så har vi spelat med andra ord och cluedo 100 gånger. garvat läppen av oss och använt Annas alla roliga appar på sin iiiiphåååne.

måste ner på stan i morgon och köpa kläder. classy-classy party i helgen. crazy.
BTW, mina paolo nutini t-shirtar har kommit, SÅÅÅ FINA. (massa hjärtan)

1 kommentar:

bajsbarn sa...

skulle precis till och skriva att du skulle säga till när du headar off till stan, MEN.....din mobil </3