susnet

måndag 22 november 2010

somethings got to give

mamma och pappa är hemma igen från Dublin. med sig hade de en tröja och en söt snögubbe-klubba. som nu ligger varmt och gott inuti min mage.förhoppningsvis så hittar han en trevlig snödam där inne någonstans... skulle vara kul för honom. TACK mamma och pappa, innan man glömmer. men med sig hade de också en EP som Åsa hade köpt till mig, med El Hombre Jokes. VÄRT, tacktack! det roliga och värda med detta var då inte att jag tyckte att de var skitbra, (har inte lyssnat så mycket men härligt funky är det iaf) utan det som är det roliga är att vi såg dem spela på stan när jag och Sara var och hälsade på Åsa i Dublin veckan innan lovet. och jag tyckte att basisten var sjukt snygg så jag ville stå kvar och kolla. de är tydligen ganska stora i Dublin, påväg uppåt iaf. tänka sig...

















El Hombre Jokes i norra Dublin city.

1 kommentar:

linnéa sa...

zöt klubba och zöt du.hihi