susnet

måndag 29 november 2010

att koka ägg

att få i sångläxa att göra en egen version av silent night skulle ha varit kul om jag inte hade haft så mycket i skolan + noll inspiration. men det är bara att kämpa påeee. eller? kostdagboken kan hitta något varmt ställe inuti jultomtens rumpa att gömma sig i. (no offense mr. santa claus) kollade på Scott Pilgrim vs. The World igår, sjukt skön film. så nu vet ni det. och jag kokade ett ägg, i 10 minuter... men det blev löstkokt. vilket får mig att undra, HUR LÄNGE SKA MAN BEHÖVA KOKA ETT ÄGG SÅ DET BLIR LAGOM? jag lyckas aldrig. aldriiig.

btw, måndagstv suger. jag blir lite ledsen i ögat så att säga. får väl bli till att kolla på någon film. eller kriga med den stilla natten tillsammans med mitt finfina piano som står i mitt nystädade rum. det är ju lite woopwoop, faktiskt.

Inga kommentarer: